Next 2000 HD FTA Minix Serisi Uydu Alıcısı Güncel Yazılımı Aşağıdadır.

Ürünün Fabrika (Master) Şifresi : 1962

Gelen Yenilikler v1554

- Xtream/Xpanel uygulaması yerine Joker uygulaması kullanılıyor. Bu uygulama artık sadece Xtream hesaplar olmadığından verildi.
- Joker uygulamasına Xtream, Galaxy ve Web M3U hesap eklenebilir. İster kumandadan ister USB bellek (.cfg uzantılı dosya) ile hesaplar yüklenebilir. Başka tipte IPTV sunucular varsa eklenmesi için istekte bulunun.

Freeshare server 1 Yıldır.

Yazılım Versiyonu : v1554 - 24/10/2019

indir

Yazılım Versiyonu : v1550 - 26/08/2019

indir

Yazılım Versiyonu : v1543 - 16/07/2019

indir

Yazılım Versiyonu : v1540 - 14/06/2019

indir

YAZLIMI GÜNCELLEME ANLATIMI

1- DOSYAYI BİLGİSAYARA İNDİRİN

2- RAR DAN ÇIKARIP UBS BELLEĞE ATIN

3- USB BELLEĞİ UYDU ALICINIZIN USB GİRİŞİNE TAKIN

4- ANA MENÜDEN YAZILIM GÜNCELLEME SEÇENEĞİNİ BULUN

5- USB İLE GÜNCELLEYİ SEÇTİKTEN SONRA GÜNCELLEME İŞLEMİNİ BAŞLATIN

Gelen Yenilikler v1550

- DIPTV den açılma eklendi.
- Youtube Arapça arama eklendi.
- Sistem iyileştirmeleri yapıldı.

D-IPTV uygulamasndaki Kitlenme Düzeltildi.

Gelen Yenilikler v1543

- D-IPTV uygulaması eklendi.
- Tüm IPTV uygulamaları IPTV tuşu ile listelenebilir.
- IPTV tuşunun kısayolu Menü > Ayarlar > Kullanıcı Tercihleri bölümünden değiştirilebilir.
- Test yazılımları İnternet güncelleme bölümünden güncellenebilir.
- Ana menüye ve izleme modunda Play tuşu ile USB medya oynatıcıya direkt erişim eklendi.

Gelen Yenilikler v1540

- Xtream ilk açılışta listenin sonundaki kanalı oynatma sorunu düzeltildi.
- Yetişkin içerik kapatıp/açma seçeneği Kullanıcı Tercihleri menüsünden Çocuk Kilidi Düzeni menüsüne taşındı, girmek için PIN kodu gerekir.
- Yetişkin kanalların gizlenmesi ile ilgili güncelleme yapıldı. (Hotbird 11642H27500)
- Açılış resmi değiştirildi.
- Youtube arama sonuçlarına izlenme sayıları eklendi.
- Youtube arama sonuçları optimize edildi.
- Youtube korumalı içeriklerin oynatılamaması sorunu düzeltildi.
- Uydu/TP bilgileri güncellendi. (Fabrika ayarlarına dönmek gerekir)

Gelen Yenilikler v1531

AFN paketi düzeltildi. (9°Doğu 11804 V 27500)

XTREAM bağlantı hatasına neden olan bir sorun düzeltildi.
TKGS konumları güncellendi.

Xtream (XPanel) hesapların bir süre sonra bağlantı hatası vermesine neden olan bir sorun düzeltildi.
Xtream (XPanel) Yetişkin içeriklerin kapatılması ile ilgili bir sorun düzeltildi.
Statik IP seçildiğinde İnternetten güncellemeyi etkileyen bir sorun düzeltildi.
Uydu/TP bilgileri güncellendi. (Fabrika ayarlarına dönmek gerekir)
PowerVU altyapısı güncellendi.

(25) Yorumlar

  • Doğan cenik

    Doğan cenik

    Hilal tv yok nasil ekleyebilirim

    11 Kasım 2019, 20:54
  • Zafer Kesici

    Zafer Kesici

    Radyolarda Kafa radyo yok. Güncellemede eklenmesini talep ediyorum.

    07 Kasım 2019, 10:00
  • EMRULLAH GEMİCİOĞLU

    EMRULLAH GEMİCİOĞLU

    El ile key girişin de tum kodlar çıkmıyor, yardim

    26 Ekim 2019, 20:41
  • Recep Murat

    Recep Murat

    Merhaba Geçen hafta yaptığım güncellemeden sonra iptv kanalları açtığımda güncelleme hatası diye uyarı vermektedir.diğer dillerde de aynı hata bulunuyor. Güncelleme kontrol ettiğimde guncellemeye gerek yok diyor.bu sorunu nasıl çözebilirim. Cihazı daha yeni aldım. İnternetten youtube videolarınıda sorunsuz izlemekteyim

    17 Ekim 2019, 18:48
  • Mehmet koç

    Mehmet koç

    Next ye 2000 fta usb uydu alıcısını HD uydu alucısına dönüştürebikmek için bir formül varımdır acaba?!

    16 Ekim 2019, 22:13
  • osman zeki yüksel

    osman zeki yüksel

    next 2000 mini uydu cihazım var bir haftadır ulusal kanallar kayboldu sinyal yok diyor güncellemesi gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim

    11 Ekim 2019, 21:38
  • Murat takurcal

    Murat takurcal

    Cihazı taktım kanal listesi geldi ama sinyal yok diyor. Bi manüel kanal arama yaptım yabancı bi kaç kanal buldu onlar açıyor ama cihazdaki standart kanallarda sinyal yok diyor ne yapmalıyım

    22 Eylül 2019, 09:43
  • MÜSELLİM AVCI

    MÜSELLİM AVCI

    İYİ GÜNLER D.İPTV PANEL KODU VARMIDIR

    10 Ağustos 2019, 12:16
  • Emin topal

    Emin topal

    Merhabalar d ip hakkında bilgi verebilirmisiniz kolay gelsin

    29 Temmuz 2019, 21:36
  • Memet arslan

    Memet arslan

    D iptv uygulaması hakkında bilgi alabilir miyiz. İçeriği nedir nereden üyelik alınıyor

    27 Temmuz 2019, 09:17
  • Tuna Tevkür

    Tuna Tevkür

    Next fe 2000 hd fta cihaz güncelleme yaparken elektrik gitti geldi şimdi cihazı açınca upgrade type yazısı ve usb,dvbs ota seçenekleri çıkıyor dvbs ota seçeneğini seçiyorum fakat hiç bir şey olmuyor cihazı kullanamıyorum ne yapmam gerekli yardımcı olursaniz sevinirim teşekkürler

    23 Temmuz 2019, 22:42
  • admin

    admin

    kamil bey, yaşadığınız sorunun sebebi, yeni yazılımın henüz internet üzerinden yapılamamasından kaynaklanıyor, bu sorunun çözümü için, yukarıda gördüğünüz en güncel yazılımı bilgisayara indirip, zip ten çıkartıp, usb bellek aracılıgı ile cihaza yüklemenizdir.

    10 Temmuz 2019, 12:43
  • kamil yücel

    kamil yücel

    merhabalar.ben bugün yani 09.07.2019 günü next 2000hd(FTA) uydu alıcısı aldım .güzel cihaz yalnız internetten yeni güncelleme var diyor ok diyorum sayfa çıkıyor ama güncelleme indirmiyor.ben yanlışmı yapıyorum bilgi verirmisiniz.teşekkürler

    09 Temmuz 2019, 18:19
  • Doğukan Acar

    Doğukan Acar

    Cihazım Next 2000 HD FTA, youtube da hd video oynatamıyorum en fazla 360p açıyor bunu nasıl düzeltebilirim?

    21 Haziran 2019, 12:52
  • Ali PARMAK

    Ali PARMAK

    Cihazım Nex mini 2000 HD mavi renkli Kanal gösterge ekranı on işaretiyle yanıp sönüyor. TV ekranına görüntü ve ses çok geç bozuk geliyor ve arada sinyal yok yazıyor. Sonradan kanal görüntüsü ve ses düzeliyor. Sonraki gün yine aynı sorun devam ediyor

    18 Haziran 2019, 21:08
  • Ahmet melih

    Ahmet melih

    Merhaba, 13 haziranda gelen güncelleme next 2000hd fta cihazım ile xtream de xpanel hesap listesine bastığımda cihaz donuyor, istisnasız her seferinde fişten çıkarmam gerekiyor, güncellemeden önceki 1 günlük kullanımımda 1 kez bile donma yapmamıştı, kontrol edebilir misiniz?

    15 Haziran 2019, 15:02
  • Hakan Akgül

    Hakan Akgül

    Merhabalar bu 1 yıllık freeshare uygulamasında cihazın internete bağlı olması gerekiyor mu? Ayrıca freeshare uygulamasında yerli platform kanalları mevcut mu?

    21 Mayıs 2019, 23:31
  • admin

    admin

    ismet bey güncel yazılımı indirip yükleyiniz, problem kalmayacaktır.

    14 Mart 2019, 01:45
  • İsmet ünlütürk

    İsmet ünlütürk

    Merhaba ürünü iki gündür kullanıyorum,özellikle ikinci günde donmalar olmaya başladı her defasında adaptörü prizden çıkartıp takmak zorunda kalıyorum. Bu konuda yardımlarınızı bekliyorum.

    10 Mart 2019, 22:13
  • İsmet ünlütürk

    İsmet ünlütürk

    Merhaba, cihazı usb yoluyla güncellemeye çalışıyorum ama dosyayı görmüyor. Nasıl bir yol izlemem gerekiyor

    09 Mart 2019, 06:44
  • admin

    admin

    abdurrahman bey, iptv de hd kanal desteği 1 yıl sağlanmaktadır. 1 yılın sonunda hd kanallar kapanır, free olarak sadece sd kanalları seyredebilirsiniz. HD kanalları izlemeye devam edebilmek için aktivasyon koduna ihtiyacınız var, bu konu next servislerinden ücretli olarak temin edebilirsinir

    08 Mart 2019, 13:16
  • abdurrahman Bulunmaz

    abdurrahman Bulunmaz

    next 2000 hd fta aleti ile internet üzerinden TürkceTV kanalları izliyorum.Türkce kanal listesinde tüm Türkce HD kanalları ( TV programları ) yok oldu.Analog tv programları görünüyor.Yeniden HD TV kanallarını yükleyebilir miyim yada güncelleme yardımı ile nasıl yapabilirim.Yardımınız icin simdiden saygı ve sevgiler ...

    07 Mart 2019, 23:41
  • admin

    admin

    xpanel hatasını genellikle, ip bilgilerinin yanlış girmesinden kaynaklı yapabilir. bu konu ile ilgili videomuzu izleye bilirsiniz. https://www.youtube.com/watch?v=xwJzUw8_eDs&t=125s

    03 Mart 2019, 01:22
  • serkan şimşek

    serkan şimşek

    next 2000 hd fta cihaz iptv cihaz özelligi oldugu için alındı ücretli iptv bilgilerim doğru olmasına ragmen kanallar yok x panel hatası alıyorum sürekli bir türlü sorunu çözemedim yazılımda attım ama nafile cihazdanmı kaynaklı yoksa modemdenmi bilemiyorum yardımcı olurmusunuz.

    02 Mart 2019, 16:27
  • Mehmet Çayır

    Mehmet Çayır

    Merhaba 2000HD FTA cihazin üzerindeki cccam serverler astra,thor uydu ve 16' daki spor kanallarını açmıyor.. Bende daha önce kullandığım ücretli cccam kodların yüklemeye çalıştım yüklenmiyor. USB ile denedim yine olmuyor..Ne yapmalıyım?

    25 Ocak 2019, 18:45