Next 2000 HD FTA Minix Serisi Uydu Alıcısı Güncel Yazılımı Aşağıdadır.

Ürünün Fabrika (Master) Şifresi : 1962

Gelen Yenilikler v1540

- Xtream ilk açılışta listenin sonundaki kanalı oynatma sorunu düzeltildi.
- Yetişkin içerik kapatıp/açma seçeneği Kullanıcı Tercihleri menüsünden Çocuk Kilidi Düzeni menüsüne taşındı, girmek için PIN kodu gerekir.
- Yetişkin kanalların gizlenmesi ile ilgili güncelleme yapıldı. (Hotbird 11642H27500)
- Açılış resmi değiştirildi.
- Youtube arama sonuçlarına izlenme sayıları eklendi.
- Youtube arama sonuçları optimize edildi.
- Youtube korumalı içeriklerin oynatılamaması sorunu düzeltildi.
- Uydu/TP bilgileri güncellendi. (Fabrika ayarlarına dönmek gerekir)

Freeshare server 1 Yıldır.

Yazılım Versiyonu : v1540 - 14/06/2019

indir

Yazılım Versiyonu : v1537 - 29/04/2019

indir

Yazılım Versiyonu : v1531 - 21/03/2019

indir

Yazılım Versiyonu : v1530 - 14/03/2019

indir

YAZLIMI GÜNCELLEME ANLATIMI

1- DOSYAYI BİLGİSAYARA İNDİRİN

2- RAR DAN ÇIKARIP UBS BELLEĞE ATIN

3- USB BELLEĞİ UYDU ALICINIZIN USB GİRİŞİNE TAKIN

4- ANA MENÜDEN YAZILIM GÜNCELLEME SEÇENEĞİNİ BULUN

5- USB İLE GÜNCELLEYİ SEÇTİKTEN SONRA GÜNCELLEME İŞLEMİNİ BAŞLATIN

Gelen Yenilikler v1531

AFN paketi düzeltildi. (9°Doğu 11804 V 27500)

XTREAM bağlantı hatasına neden olan bir sorun düzeltildi.
TKGS konumları güncellendi.

Xtream (XPanel) hesapların bir süre sonra bağlantı hatası vermesine neden olan bir sorun düzeltildi.
Xtream (XPanel) Yetişkin içeriklerin kapatılması ile ilgili bir sorun düzeltildi.
Statik IP seçildiğinde İnternetten güncellemeyi etkileyen bir sorun düzeltildi.
Uydu/TP bilgileri güncellendi. (Fabrika ayarlarına dönmek gerekir)
PowerVU altyapısı güncellendi.

(14) Yorumlar

  • admin

    admin

    kamil bey, yaşadığınız sorunun sebebi, yeni yazılımın henüz internet üzerinden yapılamamasından kaynaklanıyor, bu sorunun çözümü için, yukarıda gördüğünüz en güncel yazılımı bilgisayara indirip, zip ten çıkartıp, usb bellek aracılıgı ile cihaza yüklemenizdir.

    10 Temmuz 2019, 12:43
  • kamil yücel

    kamil yücel

    merhabalar.ben bugün yani 09.07.2019 günü next 2000hd(FTA) uydu alıcısı aldım .güzel cihaz yalnız internetten yeni güncelleme var diyor ok diyorum sayfa çıkıyor ama güncelleme indirmiyor.ben yanlışmı yapıyorum bilgi verirmisiniz.teşekkürler

    09 Temmuz 2019, 18:19
  • Doğukan Acar

    Doğukan Acar

    Cihazım Next 2000 HD FTA, youtube da hd video oynatamıyorum en fazla 360p açıyor bunu nasıl düzeltebilirim?

    21 Haziran 2019, 12:52
  • Ali PARMAK

    Ali PARMAK

    Cihazım Nex mini 2000 HD mavi renkli Kanal gösterge ekranı on işaretiyle yanıp sönüyor. TV ekranına görüntü ve ses çok geç bozuk geliyor ve arada sinyal yok yazıyor. Sonradan kanal görüntüsü ve ses düzeliyor. Sonraki gün yine aynı sorun devam ediyor

    18 Haziran 2019, 21:08
  • Ahmet melih

    Ahmet melih

    Merhaba, 13 haziranda gelen güncelleme next 2000hd fta cihazım ile xtream de xpanel hesap listesine bastığımda cihaz donuyor, istisnasız her seferinde fişten çıkarmam gerekiyor, güncellemeden önceki 1 günlük kullanımımda 1 kez bile donma yapmamıştı, kontrol edebilir misiniz?

    15 Haziran 2019, 15:02
  • Hakan Akgül

    Hakan Akgül

    Merhabalar bu 1 yıllık freeshare uygulamasında cihazın internete bağlı olması gerekiyor mu? Ayrıca freeshare uygulamasında yerli platform kanalları mevcut mu?

    21 Mayıs 2019, 23:31
  • admin

    admin

    ismet bey güncel yazılımı indirip yükleyiniz, problem kalmayacaktır.

    14 Mart 2019, 01:45
  • İsmet ünlütürk

    İsmet ünlütürk

    Merhaba ürünü iki gündür kullanıyorum,özellikle ikinci günde donmalar olmaya başladı her defasında adaptörü prizden çıkartıp takmak zorunda kalıyorum. Bu konuda yardımlarınızı bekliyorum.

    10 Mart 2019, 22:13
  • İsmet ünlütürk

    İsmet ünlütürk

    Merhaba, cihazı usb yoluyla güncellemeye çalışıyorum ama dosyayı görmüyor. Nasıl bir yol izlemem gerekiyor

    09 Mart 2019, 06:44
  • admin

    admin

    abdurrahman bey, iptv de hd kanal desteği 1 yıl sağlanmaktadır. 1 yılın sonunda hd kanallar kapanır, free olarak sadece sd kanalları seyredebilirsiniz. HD kanalları izlemeye devam edebilmek için aktivasyon koduna ihtiyacınız var, bu konu next servislerinden ücretli olarak temin edebilirsinir

    08 Mart 2019, 13:16
  • abdurrahman Bulunmaz

    abdurrahman Bulunmaz

    next 2000 hd fta aleti ile internet üzerinden TürkceTV kanalları izliyorum.Türkce kanal listesinde tüm Türkce HD kanalları ( TV programları ) yok oldu.Analog tv programları görünüyor.Yeniden HD TV kanallarını yükleyebilir miyim yada güncelleme yardımı ile nasıl yapabilirim.Yardımınız icin simdiden saygı ve sevgiler ...

    07 Mart 2019, 23:41
  • admin

    admin

    xpanel hatasını genellikle, ip bilgilerinin yanlış girmesinden kaynaklı yapabilir. bu konu ile ilgili videomuzu izleye bilirsiniz. https://www.youtube.com/watch?v=xwJzUw8_eDs&t=125s

    03 Mart 2019, 01:22
  • serkan şimşek

    serkan şimşek

    next 2000 hd fta cihaz iptv cihaz özelligi oldugu için alındı ücretli iptv bilgilerim doğru olmasına ragmen kanallar yok x panel hatası alıyorum sürekli bir türlü sorunu çözemedim yazılımda attım ama nafile cihazdanmı kaynaklı yoksa modemdenmi bilemiyorum yardımcı olurmusunuz.

    02 Mart 2019, 16:27
  • Mehmet Çayır

    Mehmet Çayır

    Merhaba 2000HD FTA cihazin üzerindeki cccam serverler astra,thor uydu ve 16' daki spor kanallarını açmıyor.. Bende daha önce kullandığım ücretli cccam kodların yüklemeye çalıştım yüklenmiyor. USB ile denedim yine olmuyor..Ne yapmalıyım?

    25 Ocak 2019, 18:45