Next Kanky HD Serisi Uydu Alıcısı Güncel Yazılımları Aşağıdadır.

Ürünün Fabrika (Master) Şifresi : 8765

Yazılım Güncelleme Bölümü: Tümü seçilerek yüklenmelidir aksi taktirde cihaz bir daha açılmayabilir!!!

Yazılım Versiyonu : OTA 136 - 14/04/2020 (Dikkat YAZILIM Tümü seçilerek yüklenmelidir!)

indir

Yazılım Versiyonu : OTA 135 - 13/03/2020 (Dikkat YAZILIM Tümü seçilerek yüklenmelidir!)

indir

Yazılım Versiyonu : OTA 130 - 22/01/2020

indir

Gelen Yenilikler 0TA135

Test Güncellemeleri yapıldı.

Gelen Yenilikler 0TA30

OTO YAZILIM

Next Digital Uzaktan Kumanda Desteği.

TKGS frekanslarında yaşanan kitlenme sorunu düzeltildi.

Youtube Güncellendi (OTA26)

-Sistem Güncellemesi Yapıldı (OTA24)

- Medya oynatıcıda ANSI kodlanmış .SRT uzantılı altyazılar düzeltildi.
- Medya oynatıcıda altyazı boyutu seçilebilir.

Geliştirmeler:
•YouTube 720P seçildiğinde 360P oynatma sorunu düzeltildi.
•Yedekleme/Geri Yükleme özelliğinde iyileştirme yapıldı.
•Bazı eksik/hatalı Türkçe tercümeler düzeltildi.

(18) Yorumlar

  • hakan

    hakan

    Halid Aslan bey kardeşim ; Next Kanky HD Uydu Alıcısı donma sorunu ben de yaşıyorum 15 Kasım 2019 tarihinden beri sorununa çözüm buldular mı?yazılımı güncelle tavsiyesinden başka yapıcı önerileri oldu mu?

    24 Mayıs 2020, 21:36
  • Şaban GÜVENTÜRK

    Şaban GÜVENTÜRK

    Next Kanky HD uydu alıcı, TRT nin bütün kanalları olmak üzere ve bazı kanallarda günün yarısında sorunsuz çalışırken diğer yarısında uydu sinyali yok uyarısı veriyor.

    19 Mayıs 2020, 19:20
  • Seyfeddin Demir

    Seyfeddin Demir

    Next kanky hd uydu alıcım donup elektrik açılıp kapanıncaya kadar tepki vermiyor. Bir de şifresiz ağ bağlantısında bile şifre hatalı diyor.

    26 Nisan 2020, 18:48
  • Muhlis İLTER

    Muhlis İLTER

    Merhaba ben daha yeni Next Kanky hd mini (kırmızı) uydu alıcısı aldım.Evimde internet var.cihazı uydu alıcısı ile eşleştirdim.Yuotube bağlandım. Ama IPTV ye bağlanamıyorum. Nasıl yapabilirim yardımcı olur musunuz?

    17 Nisan 2020, 14:48
  • hayrettin aydogdu

    hayrettin aydogdu

    Sonunda bizde de kanky uydu alıcı da donma yaptı. Orijinal yazılımı yüklü yeni yazılımı yükleyecek durumum yok. Bursada hangi servis yardımcı olur.

    16 Nisan 2020, 12:13
  • Taner

    Taner

    Usb bellekte ntfs dosya sistemini desteklemiyor. Usb belleği takınca simge görünüyor ama menüden açmaya kalkınca usb bellek takın uyarısı veriyor.

    11 Nisan 2020, 16:09
  • SİNAN İLGEN

    SİNAN İLGEN

    Next Kanky HD cihazına USB'den yazılım yüklerken cihaz on konumunda dondu.Tümünü seçip yüklemek gerekmiş ama açıklamalar yetersiz, anlamak zor. Ne yapabilirim?

    07 Nisan 2020, 21:11
  • ERDOĞAN ELMA

    ERDOĞAN ELMA

    OTA 135 - 13/03/2020 YÜKLEDİK. CİHAZ AÇILIŞ ''NEXT'' EKRANINDA KALDI.

    06 Nisan 2020, 15:26
  • Hakan DÜLGEROĞLU

    Hakan DÜLGEROĞLU

    Youtube neden izleyemiyoruz bide cihaz kendini guncelledikten sonra hicbir şekilde kumanda işlem görmemişti servise gönderdiler yeni yazılım atıp geri gönderdiler fakat 15 gün cihazı bekledim gerçekten çok pişman oldum next aldigima

    24 Mart 2020, 17:00
  • Tevfik

    Tevfik

    KANKY HD model cihazıma OTA 20 yi güncellemesini yükledim kumanda çalışmaz hale geldi. Yardım lütfen

    22 Mart 2020, 17:14
  • Selçuk

    Selçuk

    Youtube girmiyor güncelleme yapmiyor almaz olaydim hemen iade edicem

    20 Mart 2020, 21:07
  • ömer sağman

    ömer sağman

    130 yazılımını yükledim cihaz açılmıyor on da kaldı ne yapabilirim

    12 Mart 2020, 12:54
  • mehmet salcan

    mehmet salcan

    cıhaza OTA 26 yazılımını güncelledim kumanda çalışmıyor ne yapabilirim acaba

    06 Mart 2020, 21:48
  • İbrahim çatdal

    İbrahim çatdal

    Next kanky HD YouTube açılmıyor..neden acaba?

    20 Şubat 2020, 23:55
  • Engin Girgin

    Engin Girgin

    KANKY modeliyle RADYO KAYDI yapabilirmiyiz... NEXT YE 2000 modeli ile yapılabiliniyordu fakat kaydedilen dosya boyutu 1 GB ta ulaştığında hemen 2.bir dosya oluşturuyor dolayısıyla da kayıt bölünmüş oluyordu...Bu cihazda bu durum nasıl...

    29 Aralık 2019, 19:06
  • Halid Aslan

    Halid Aslan

    Next Kanky HD Uydu Alıcı donma sorunu var... Ne tavsiye edersiniz?

    15 Kasım 2019, 11:21
  • Emrullah gemicioğlu

    Emrullah gemicioğlu

    Powervu yu desteği yok.yeni yazılım ile gelecekmi?

    29 Ekim 2019, 21:10
  • Bülent Altınordu

    Bülent Altınordu

    OTA 26 yazılımını yönergeleriniz doğrultusunda yükledim. Ancak .bin uzantılı yazılımın desteklenmediğini belirten mesaj çıktı.

    25 Eylül 2019, 11:02